пʼятниця, 30 грудня 2016 р.

Дорогі діти!
З Новим Роком! Чуєте мене,
 Люди, сонце, вигони і гори!
 Хай нікого радість не мине!
 Хай нікого не торкнеться горе!
 Я — колишній учень, далебі,
 Й зараз вчуся я, бо не ледащо,
 Тож і вам бажаю, і собі,
 Щоб були оцінки лиш найкращі!
 Щоб знання надійні здобули,
 Мрії щоб здійснилися насправді,
 Щоб завжди всі друзями були
 Книзі, краю рідному і правді!

Шановні батьки!
Прийміть мої найщиріші вітання з Новим 2017-м роком та Різдвом Христовим. Нехай ці свята – вісники оновлення, мрій і сподівань – принесуть Вам і Вашій родині добро, мир і достаток.
 Бажаю, щоб у новому році Ви зробили все те, про що так давно мріяли. Вірю, що у новому році Ви відчуєте турботу з боку колег, тепло друзів та близьких. 
Щастя Вам, міцного здоров’я, здійснення найзаповітніших бажань. 
З Новим Роком !

Немає коментарів:

Дописати коментар