четвер, 3 травня 2018 р.


03.05.18. у Козятинському ЗНВК № 9 відбулося грандіозне шоу «Дві зірки». Учасниками конкурсу були учні нашої школи – шість співочих пар. 
Наш клас не стояв осторонь, чудові дівчата  Даша Дулецька та  Каріна Тупчій стали учасницями конкурсу.  





Кожна пара  підготувала дві пісні: перша - хіти минулих років, а друга - сучасні хіти. Зірки учнівських колективів школи дивували гостей та глядачів неймовірно талановитими, яскравими, творчими і неповторними виступами, залишаючи в усіх присутніх незабутні враження. 
Журі виставляли оцінки по 5-ти бальній системі кожній парі за їх виступи. Наші учасниці отримали 4 та 2 місце. Та ми всі переконані, що пари з нашими однокласницями були найкращі.


Всі, хто завітали на шоу отримали масу позитивних емоцій та вражень. І вкотре всі впевнились, що в нашій школі навчаються справжні зірки!


1 коментар:

  1. Дякую:)Я була сама найщасливіша,тому що ,це була моя перша спроба!Дуже рада,адже у мене було дуже багато емоцій.Вони просто переповнювали мене.Хочу,ще подякувати однокласникам,які мене підтримували.Усіх люблю,ви найкращі!😘😘

    ВідповістиВидалити